2016. április 2., szombat

visszaemlékezés

Pár ember a megmondhatója, hogy nem vettem részt túl sok, "nagy közös Balcsis" nyaraláson és ha, bár jelen voltam, az nem garantálta a fergeteges jókedvemet. Azonban nekem beégett egy két dolog, ami ma megint visszaköszönt. Szerintem én soha az életben nem fogom elfelejteni és, így valószínűleg elvonatkoztatni se attól, hogy egy ilyen nyaraláson mennyire nehezen bírt valaki a vízből felmászni a vízibiciklire.
Ma mászik fölfelé a Flóra egy játszótéri falmászós játékon nekem meg bevillan egy kép és szinte már érzem a 38C-os nyári meleget és a 16 éves (?) életérzést.  Döbbenet. Egyébként, hogy fokozzam, pont ugyan ez a nosztalgia szokott elfogni az állatkertben az oroszlánfókáknál.


1 megjegyzés:

  1. Na de kérem szépen, micsoda emlék ez!!? Habàr engem is emlékeztet valakire Flocó felmàszós technikàja...😁😀

    VálaszTörlés