2013. január 9., szerda

Mothercare.com

Fel vagyok háborodva. (A probléma nyilván nem eget verően nagy, de azért bosszantó) 
Történt ugyanis, hogy még két ünnep között nézelődtem a világhálón és elnavigáltam magam a mothercare oldalára, jártam már ott többször is, de most megláttam, hogy fél ár, meg 3-at kettőért és azonnal megemelkedett a pulzusszámom. Lelki szemeim előtt már láttam, hogy baj lesz. Baj=vásárlás
Nézelődtem nézelődtem, találtam egy farmert, cukit, és egyébként szemtelenül olcsó volt. 2-3000 forint körül, csak azért tudom, hogy olcsó, mert párhuzamosan megnyitottam a Brendon oldalát is, ahol 5000-nél kezdődtek a nadrágok és megjegyzem egyik farmeren sem volt volt masni a zsebrészen, mint ezen. Na  mindegy. Így azt bele is raktam a kosárba, meg egy együttes ruhát, ami szintén nem volt drága, ismerve az itthoni szett árakat, aztán jött pár kombidressz (csomagban) és a szállítási költség. Tehát 5-6 ruhadarab + a tervezett szállítási költség sem lenne annyi, mintha itthon, ott venném meg. ( Ezek mind új holmik) A minőségüket meg ismerem, gondoltam tavaszra lesz a milányunknak trendi ruhája és hahaha micsoda üzletet csinálok, hiszen sok ruhát veszek átszámolva nem drágán. (Jó, nyilván drágán, de megérdemli és nem is olyan drága)
Megrendeltem, visszaigazolták, ott volt az Eurocard/Mastercard  már csak várnom kellett. Jött a levél, hogy a termék elhagyta az üzletet, már már éreztem a ruhácskák puha pamut anyagát, amikor is újabb levél jött. Úgy kezdte, hogy Do not reply to this e-mail. (Ne válaszoljak) aztán meg leírták, hogy a pénzemet visszautalják a csomagot nem kapom meg. (Nem vertek át) Semmi egyéb.
Dühös vagyok, nekem kellettek volna azok a rucik. Rendeléskor senki nem mondta, hogy Magyarország összeférhetetlen az Egyesült Királysággal. ( Rendeltem már Skóciából még anno, na ott előre szóltak, hogy király, hogy vásárolni akarsz, de köszi, nem kell a pénzed, mert nem vállalunk szállítást oda, Európa azon sötét részébe, ahol ellopják a csomagokat. Merthogy ez volt az indok. Nem tudták garantálni, hogy megkapnám a cuccot. Így ide a Skótok kb. 3 éve nem szállítanak )
Mothercare-ék rendelés közben nem szóltak, simán hagyták, hogy illúzióban éljek. Ők sem szállítanak ide. Pedig lenne benne biznisz, egyébként. 
Egyébként meg felháborító az, hogy ha minőségi terméket akarok vásárolni az Magyarországon drágábban kínálják eladásra a pórnépnek, mint GB-ban, ahol az emberek jóval több fizetésből élnek és próbálják öltöztetni a gyereküket.
Vagy, aztán ez már csak az én elméleteket gyártó agyamban jelent meg, hogy az angol használt ruhák legnagyobb felvásárlója ez a nagyszerű ország. Gyerekruhákban meg pláne. Mi van, ha ezek a jóképességűek a ködös Albionban úgy gondolják, hogy jó lesz oda, a távoli keletre a használt is. Ilyen alapon nem adunk oda újat.
Bármelyik is igaz, el vagyok szomorodva. Ez igazságtalanság, nem juthatok hozzá leértékelt cuccokhoz, csak azért mert itt élek. Pffff. Majd jól odautazom és veszek ott. Egyszer úgyis megnézem hol lakik HRH Erzsi néni és a Balázzsal Skóciába is elmegyünk egy Rangers meccsre és és és és felébredünk, hogy a Flóra pelenkájában turkálunk. :)
Szóval így nem lett Flocónak angol ruhája.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése