2013. január 19., szombat

Oltás

Csütörtökön volt esedékes a négy hónapos oltás, a kombinált oltások utolsó adagja. Megint kora délután mentünk, persze Flóra délelőtt alig aludt így délben, evés után egyből kidőlt. Szegényt fel kellett ébresztenem, hogy indulhassunk, de még a kocsiban is szunyókált egy picit.
Szerencsére nem kellett várni, egyből jöhetett a súly és hosszmérés. Flocó a legfrissebb adatok szerint 62 cm és 6.5 kg. Jól tartjuk, ez nem vitás. Szép tokája van, nem is látszik ki a nyaka, a lábán van 3 hurka és a kézfejénél is egy. Mindegyiket imádjuk.
Aztán jött az oltás. Előtte vizsgálat, a gyerek egészséges, mikor hasra fordította az orvos egyből emelete a fejét, nézelődött, mi is történik körülötte. Az oltásnál furcsállottam, hogy miért a jobb lábába kapja, de gondoltam csak tudja az orvos, beadta, Flocó menetrendszerűen sírva fakadt. Megkérdeztem az orvost felvehetem e, Ő meg mondta, hogy nem, mert kettőt kap.
Kettőt????
A négy hónapos oltásnál kettőt adnak.
Jól felkészült anyuka, jól beégett. :)
Flóra megkapta a bal lábába is a szurit, ott is sírt egy picit, aztán megnyugodott. Felöltöztünk és már ott sem voltunk. Persze a Karolina úti beutalót majdnem elfelejtettem, még jó, hogy fel volt írva.
Ortopédiai klinikára kellett a beutaló, még a hét elején kértem időpontot és szerencsésnek mondhatom magam, hogy Februárra kaptunk. Ugye a XXII. kerületben megszűnt a szakrendelés és a 3 hónapos felülvizsgálatot kell megejteni. Február 14-én a gyerek már 4.5 hónapos lesz. Volt két lehetőség, hogy ahova mehetünk, a Karolina út, meg a XI. kerületi szakrendelő.
Tudományosan kigondoltam, hogy a kerületi szakrendelőbe nem kérek időpontot, mert oda viszik az összes XI. kerületi babát és még a XXII-ből is sokat, mert hátha elriasztja őket az Ortopédiai Klinika név. Valószínűleg igazam lehet, mert a rendelőbe már csak március végi időpontot osztanak, ezt az egyik védőnő mondta az oltásnál.
Így jelenésünk lesz a klinikán 14-én reggel. Az első vizsgálatnál nem volt gond, remélem most sem lesz semmmi.
Az oltás után Flórának lett egy kis hőemelkedése este, de szerencsére semmi több. Aludt fél 10-reggel 8-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése