2013. november 24., vasárnap

Balázska születésnapja

Tudom, ez a Floci blogja, de nem tehetem meg, hogy egy igen jeles esemény mellett szó nélkül elhaladjak.
Az én kedves férjem minap születésnapját ünnepelte, igen, a 19-et. :) Tavaly óta már nagykorú. (hahaha)

Aki Balázst ismeri tudja, hogy nehéz őt meglepni, nehéz neki ajándékot venni és nehéz meglátni az arcán, ha örül. Nem is akkor derül ki, hogy örül, amikor az esemény történik, hanem órákkal vagy esetleg napokkal a meglepetés után.

Minek örül egy felnőtt ember?

A zokninak vagy könyvnek egész biztosan, de az élményeknek sokkal jobban, mert a zokni kiszakadhat, a könyv lapjait megtépkedheti Flóra, de az emlékek megmaradnak. 
Titokban szervezkedtem, írtam kis túlzással fűnek fának, arra vonatkozóan, hogy miként is töltsük a meglepetés szombati napot. 
Így történt, hogy átugrottunk Budapest egyik végéből kis túlzással a másikba, azért hogy megigyunk egy kávét és együnk egy süteményt, majd meglátogattuk Flóra 10 napos unokatestvérét, az egészen icuripicuri, végtelenül tündéri és békésen alukáló Lucát, aki eszünkbe juttatta, hogy a mi 14 hónapos Flóránk nemrég még pont ekkora volt. Majd kilátogattunk egy végtelenül szórakoztató labdarúgó mérkőzésre, ahol mindenki megtalálta a számításait, kivéve a csapat, akinek szurkoltunk, mert sajnos ők nem nyertek. Viszont Balázs jól érezte magát, az Apukájával néztek végig egy förtelmesen rossz mérkőzést, de a lelátón ülve megbeszélhették, hogy miért rosszabb az egyik, mint a másik és fejezhették ki nemtetszésüket, ha a bíró rosszul látta a mérkőzés jelenetét. 
Azt, hogy a meglepetés jól sikerült, onnan tudom, hogy este, mielőtt a trollok sikítva hánytak volna a teherautóról, még jó párszor elmesélte mit látott, hogy az Apukája mit mondott, hogy szerinte neki is tetszett, illetve többeknek többször elmesélte a vicces helyzeteket, amelyeket én produkáltam. stb. stb.
Jó volt, jó volt. Köszönjük szépen, azoknak akik segítettek, mert segítettek többen.

Egy dolgot hiányoltam és végtelenül sajnáltam, hogy meccsnézésben az egészen friss Apuka, Gábor nem tudott részt venni. 

a mérkőzésen

Ő pedig Luca



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése