2014. augusztus 7., csütörtök

Augusztus 7.

Úgy figyeltem meg, hogy egészen pontosan két nagymamám és két nagypapám van, bár kicsit zavaros, mert hol nagymama/nagypapa, hol pedig papa/mama kombinációban hallom a neveket, de rájöttem, mert már majdnem két éves vagyok, hogy ezek a nevek ugyan azokat a személyeket takarják.
Továbbá, mert, azt is tudom ám, hogy ma a Papának, akit ugyan kicsit kevesebbet látok, mint szeretnék, de igazán nagy barátok vagyunk Vele is, szóval, az én nagypapámnak születésnapja van. Az olyan nap, amiből nekem eddig még csak 1 volt.
Mivel, ez egy ilyen nagyon különleges nap, ezért anyukám, összeválogatta a legvadabb grimaszaimat, hogy ezzel kívánjak a Papának Boldog születésnapot, mert Ő (is) nagyon értékeli az ilyen mókát. :)
                                                                                                                                              Flóra




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése