2014. augusztus 4., hétfő

Uborkaszezon

Flóra szeret segíteni. Én viszont nem annyira szeretem, mert az ilyen alkalmakkor, mint például a mostani is volt, egyszer beborult a veteményesbe, amit egész éjjel áztatott az eső, majd az uborkamosás nagy lendületében a cipője és ruhája is tiszta  víz lett. Estére aztán úgy elfáradt, hogy a fél utca azt találgathatta, vajon mit csinálunk mi a gyerekkel, hogy már 20 perce masszívan üvölt.
Szóval én nem annyira szeretem, ha segít,mert abból mindig valami bonyodalom származik, de olyan cuki, ahogy fontoskodik és izeg-mozog, hogy inkább hagyom. Én meg eltörlöm, le/át/felmosom, fel/összetakarítom. Az anya nevű halmaznak, ez mind eleme.




Ki kellett venni a kezéből, mert erővel elvonszolta volna a tálat. Holott én nem óhajtok erőemelőt nevelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése