2015. január 19., hétfő

Hogyan tegyünk "taccsra" egy komplett bölcsődei csoportot?

Amikor bölcsődébe írattuk Flocit tisztában voltam annak előnyeivel és a hátrányaival. Van néhány dolog, amivel jelenleg sem tudok mit kezdeni, pedig már október óta járunk és vannak olyanok, amiket én másként intéznék. Tekintve, hogy nagy szerepem nincs a bölcsőde belső életének megszervezésében, ezért inkább  befogom, sőt ki sem nyitom a számat. Nem mintha egyébként olyan nagy "na most figyeljen mindenki, mert megmondom a frankót" ember lennék.

Ez a sószoba viszont jobban felzaklatott, pedig én sehol nem vagyok Balázs felindultságához képest.
Flóra nyilván köhögni kezdett utána, majd rettentően folyt az orra, elvittük orvoshoz, kapott gyógyszert, egy nappal később belázasodott, elment az étvágya, nem evett semmit. Pénteken visszavittük a doktorhoz, aki a korábbi megfázást légcsőhurutra módosította és az addig szedett cseppek mellé, további 3 másik gyógyszert adott.
Már kedden, mikor bölcsibe ment, akkor is csak 6-an voltak a 12-ből. Azóta kidőlt a Flóra, pénteken az orvosnál találkoztunk az egyik csoporttársával, ők előtte meg egy másik, szintén csoporttárssal. Ha a számításaim helyesek péntekre 3-an kergették egymást a pillangó csoportban. Gratulálok!

Mikor lázcsillapítóért mentem pénteken, a nem körzetes doktornő kijelentette, hogy a sószobának így nincs értelme, egyszer, mert most épp úgy van kedvem beviszem őket, utána már nem, mert másik csoport van kiírva. A sószoba előnyei - amivel még nem sikerült találkoznom - az orvos szerint akkor jön elő, ha kúraszerűen alkalmazzák. Ennek így semmi értelme nem volt.

A gyerek legatyásodott, szerda óta nem evett említésre méltó dolgot. Hiába mutattam neki a pudingtól kezdve bármit. A kérsz e kérdésre mindig határozott nem volt a válasz. Szombat este evett hosszú idő után először, addig kergettem és szaladgáltam utána a levessel, míg végül azt nagyjából megette. Vasárnapra egészen visszatért az étvágya, de messze nem tökéletes. Persze a semmihez képest sokkal, de sokkal jobb.

Még nem őszinte a mosolyom, ha a bölire gondolok. Persze, biztos vannak érvek és ellenérvek, de ez akkor is rettentő rosszul jött ki. Decemberben kötőhártya gyulladás, most meg ez. Egész télen porszívózzuk az orrát, úgy, hogy változatos, főtt ennivalót eszik, kiegészítő vitaminokat kap, sokat van levegőn. Viszont a többi gyerek helyett, nem tud 10x annyi vitamint enni és 10x annyit futkározni az szabad levegőn.

Hát ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése