2013. december 21., szombat

Tavaly

Tavaly mikor mézeskalácsot sütöttem, akkor Flóra közben így aludt, volt időm díszítést is csinálni.
Most nem aludt közben, pár nappal később megpróbáltam kidekorálni a sivár kis kalácskákat, de Flocit nem kötötte le, előbb halkan majd egyre hangosabban jelezte, hogy nem elégedett a helyzetével így a dekorálást befejeztem.

Tegnap sütöttem mást, úgy éreztem magam, mint valami szakácsműsor házigazdája, az izgalom fenntartása miatt a folyamat minden részét megbeszéltem Flórával. Tájékoztattam, hogy miért kell különválasztani a tojásfehérjét a sárgájától, hogy miért mérjük le a hozzávalókat és mikor különböző mértékegységeket kellett átváltani, akkor a segítségét kértem, vagy legalábbis a beleegyező hozzájárulását. :) Rendkívül sokat segített, hagyott sütni.

Szeretek sütni, de nem tudok. Akkor se, ha hagynak és akkor sem, ha nem. Holnap nekifutok még egyszer, újra sütni kezdek, mert viszont mindezek ellenére lelkes vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése