2014. október 7., kedd

A második szülcsinapcsi

A bölcsis élmények megkezdéséhez Flórának be kellett töltenie a kettőt. A minap még sehányéves, most meg már két éves. Nekem ez  az időszak rövidebbnek tűnt, mint a 0-1-ig tartó, pontosan ugyanennyi nap.
Volt torta, most már csak kettő, idén is sütöttem egyet, lelkesedésem továbbra is határtalan, pedig még mindig nem tudok sütni. (se)
Tavaly mi voltunk a lelkesedésem áldozatai, idén Flóra és a keresztszülei. A helyzethez hozzátartozik, hogy a tortát aznap délelőtt sütöttem és készítettem, mely délelőtt a szomszédunk kislányának a keresztelőjére és az azt követő sütizésre voltunk hivatalosak. Balázs egy ponton ki is jelentette, hogy a keresztelőről szerinte elkéstünk. Nem lett igaza és végül a túrótorta is elfogyott.
Pedig mikor Flórát kérdeztük:
- Ugye finom a torta?
Ő ezt válaszolta.
-Nem.

A másik torta volt igazából "a torta", nyilván sokkal de sokkal több időt szántam a kiválasztására, mint amennyi ideig végül Flóra csodálta a Bogyó és Babócás képet. Remekül és élménygazdagon telt el a születésnapi hétvége, de a fejem egy kis zugában már akkor is a bölin zakatolt az agyam.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése