2012. november 29., csütörtök

Cikiségem története

Gondolkoztam, hogy leírjam e vagy mégse, mert ciki és nem akarom, hogy bárki rám küldje a gyámügyet, "alkalmatlan a szülői feladatok ellátására" indokkal. De küldje, vállalom, nem vagyok úgyse alkalmatlan.
Szóval ma reggel (5.20 körül) e-mail írtam, időpontot és helyszínt egyeztetünk mindenféle okokból és megkérdezte a levelezőpartner, hogy mennyi idős is most a Flóra. Én meg leírtam, hogy 3 hónapos. Majd elgondolkoztam, hogy biztos? Majd megnyugtattam magam, igen, hiszen kilenc hetes, betöltette már a 3-at most vasárnap. Bennngggg! Gratulálok anyuka.
Tölti majd december 25-én. Erre egy órával később, a reggeli közben rá is jöttem.
Mentségemre legyen mondva, hogy túl sok hárommal kezdődő mondatot írtam az e-mailben, akkor, azaz 5.20-kor már 1 órája, azaz 60 perce ébren voltam, hogy majd megetetjük azt a (még mindig) 2 HÓNAPOS gyereket, aki evés nélkül simán vissza aludt. Így nem etettünk, helyette e-mail írtam, mert mikor máskor. Ja igen, és ismerem a számokat és tudok számolni - elvben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése