2013. február 10., vasárnap

A hozzátáplálás

A 4 hónapos oltásnál szólt a védőnő, hogy lassan esedékes lesz és eljön, hogy elbeszélgessünk a hozzátáplálásról illetve Flóra megkapja a kis fülbevalóit. Gondoltam, nem sietem el az időpont egyeztetést, mert a közeljövőben a tápszeren kívül úgysem adunk neki egyebet, erősödjön még a gyomra.
Két hete azért telefonáltam, akkor megbeszéltünk egy hétfői napot. Pénteken hívott, hogy ó jaj, időpontot kapott a fogorvoshoz, legyen inkább csütörtök. Nekem totálisan mindegy, reggel felé úgysem szaladgálunk el semerre sem. Csütörtökön reggel, miután szerda este összepakoltam és "kisuvickoltam" a lakást, telefonált, hogy esett a hó és csúszik az út, ő nem jönne. Pedig már rákészültem, nem is a hozzátáplálásos beszélgetésünkre, hanem Flóra fülbelövésére. Áttoltuk a következő hétre. Most meg szakad a hó, azért lassan jöhetne a néni, mert gyűlnek a kérdéseim, kezd érdekelni a véleménye, a mit adjunk a gyereknek enni témáról és egyébként is.
Kíváncsi vagyok, hogy veszi majd Flóra az akadályt. 

Persze az egészet rövidre lehetne zárni azzal, ha összepakolnám a gyereket és lemennénk a rendelőbe, de sajnos, ez mostanában nem fog megtörténni. A babakocsinak is csúszik az út, meg az én lábamnak is. A villamosra fel nem teszem a gyereket, ott tombol a bűz és a tüdőbaj. Ahhoz, hogy elgyalogoljunk hozzá, nincs elég jó idő. A rendelőben rengetegen vannak, mindenféle népség. Utoljára már olyan is, aki a zörgős szatyorból vette elő a műanyag palackban tárolt címke nélküli löttyét. Az a világ meg még nem jött el, hogy velük vegyüljön a 4,5 hónapos gyerekünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése