2012. október 10., szerda

A kedvenc mutatványom

Szó se róla, nem kedvelem túlságosan az öltözéssel, vetkőzéssel járó dolgokat. Legnagyobb sajnálatomra ezen pedig napjában többször is át kell esnem. Pelenkát cserélnek és fürdetnek az "arcok" és mindenféle ruhákba szoktak öltöztetni. Mondjuk a ruhákat csípem, melegek, pihe puhák, csak azt nem értem minek kell mindig fel le öltöznöm.
Elég unalmasak számomra ezek az alkalmak és egy jó mókát találtam ki az idő eltöltésére:
Mikor elviszik a használt pelenkámat és megkapom az újat, de még nem vagyok felöltöztetve, na akkor szoktam pisilni. Úgy 10 esetből 8x meg is tudom valósítani a trükkömet, de néha, vagy én vagyok túl gyors vagy az "arcok" túl lassúak és nem tudom lepisilni az új pelenkámat és a ruhámat.
De ha sikerül, akkor maradéktalanul boldog vagyok, egy ponton hibádzik a történet, hogy akkor újra jön az a vetkőzéses, törlőkendős, kenőccsel kenegetős történet és mint említettem, az bizony nem igazán a kedvencem.

(Így van az, hogy nálunk a normál pelenkaszám duplája szokott elfogyni egy nap, mert Flóra rendszeresen megviccel minket. Remélem tanul ennél valamivel gazdaságosabb trükköket és ezt a pelenkásat idővel hanyagolni fogja. ~ az egyik "arc" )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése