2012. október 7., vasárnap

Már majdnem séta


 Az úgy volt, hogy a hét elején a háziorvosom engedélyezte számomra a levegőzést, mert már elég nagy vagyok. Szombaton verőfényes napsütés volt, így a körülöttem sürgölődő "arcok" elkezdtek felöltöztetni, bebugyolálni mindenféle holmiba, szoros valamit tettek a fejemre, közben fülig ért a szájuk. Az enyém azért nem, mert ekkor már nagyon álmos voltam. 
Betakargattak, beletettek egy  mozgó - az arcok által babakocsinak hívott - valamibe, ami egyszer csak elindult az én szemeim meg lecsukódtak és mindenfélét álmodtam.


Amit az álom miatt a gyerek nem tud: Flórát beletettük a babakocsiba, ami aztán nem hagyta el a lakást. Kinyitottuk az ablakokat és a szobájából a konyháig meg vissza tologattuk.  Közben gyönyörködtünk Benne, a cuki nyunyis sapkájában valamint ilyen és ehhez hasonló, jól sikerült fotókat készítettem.
Így Flóra első, igazi "utcára menős" sétájára még várni kell, de elindultunk az úton és meglepően jól vette  az akadályt, tetszett neki a babakocsis ringatózás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése