2012. október 15., hétfő

Mélyvíz

Oda lettem dobva, bele, a kellős közepébe. Első napunkat töltöttük édes kettesben.
A felvezetése nem volt semmi, este 8-fél 9-től hajnali fél kettőig nulla alvás. Próbálkozások voltak csupán. Én nem  is tudom, hogy ennyi sírás rívás után, honnan talál Flóra energiát arra, hogy éjjel egyen. Igaz, az ébren töltött 5 órából 3,5 órán keresztül fájhatott a hasa, kb. 40 percet sírt, mert éhes volt és szintén ugyan ennyit töltött azzal, hogy csak úgy hajlandó elaludni, ha, vagy az Apukája vagy én mély álomba nem ringatjuk.
Ezek után reggel fél 6-kor már kipattant szemmel érdeklődött, hogy hol szervírozzák számára a reggelit. Én meg nem akartam elhinni, hogy 3 óra alvás után nem az a legnagyobb problémája, hogy nagyon de nagyon fáradt. Mert az, hogy fáradt volt, az tény. Elaludni megint csak ringatva, rajtam sikerült Neki.
Szép lassan mindenki elindult dolgozni, mi pedig magunkra maradtunk. Flóra a reggeli ébresztő után visszaaludt és nem is lehetett a hangját se hallani fél 10-ig, evett, majd simán visszaaludt. Teljesen kész volt szegény. Kora délután gyakorlatilag ugyan ez történt, aztán, mivel kisütött a nap, a félálomban lévő gyereket "összecsomagoltam" betettem a hordozóba, azt ráraktam a babakocsira és kitoltam a levegőre.
Kb. 15 perc után visszatoltam, kicsomagoltam és betettem a kiságyába, azóta, ha nem is édesdeden, de alszik.

Remekül sikerült összefoglalni a napot és mennyire nem cseng ki belőle, hogy előre pánikoltam fog e büfögni, mert azt nem mindig szokott. Hány dolgot nem készítettem a kezem ügyébe, megkönnyítendő a saját életemet, hogy tiszta pánikban voltam, mikor áttettem a hordozóba, meg onnan a kiságyba. Mi lesz, ha felébred és nem fog visszaaludni. 
Vélhetően a hányattatott éjszakája miatt megkegyelmezett az én félelmeimnek, kegyesen felül emelkedett rajtuk és bebizonyította, van olyan, hogy eszik és alszik. Sőt olyan is, hogy a pelenkázás alatt nem sír, csak figyel.

Egyébként pedig forgolódik, nem igazán tudom, hogy egy 13 napos csecsemő mennyire szokott forgolódni, vagy mennyire emelgeti a fejét, illeve, ha hason alszik akkor át tudja e fordítani a fejét egyik oldalról a másikra, de a mi okos, ügyes, erős, szép és bátor, továbbá jó hangú és édesen ámde még feltételezhetően önkéntelenül mosolygó lányunk ezt mind tudja.

Továbbá képes úgy megtölteni a pelenkáját, hogy utána a köldökét és a bokáját is törölgetni kell.

Koboldnadrágos, nagyon alvós
műszerész


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése